…SPOR…SPOR…SPOR…SPOR…SPOR…SPOR… – RÖPORTAJ: FATİH KIRAN (KOCAELİ BİRLİKSPOR)

RÖPORTAJ: FATİH KIRAN
(KOCAELİ BİRLİKSPOR)
Kocaeli Birlikspor’un Alman doğumlu başarılı defans oyuncusu Fatih Kıran ile yaptığımız keyifli röportajımız sizlerle;
1-Fatih Kıran kimdir tanıyalım? Çocukluğun nasıl geçti?
26.03.1993 Almanya Münih doğumlu. Sabah okuldan sonra akşama kadar mahalle de top oynardık. Mahalleden çıkmazdım.


2- Futbola ilgin nasıl başladı? Profesyonelliğe ilk adımlarını nasıl attın? Seni kimler keşfetti? Futbolcu olman için kim elinden tuttu?
Futbola ilgim 5 yaşında başladı. Sonra babam beni bir futbol takımına yazdırdı. Spvgg 1906 Haidhausen München ile başladım.U19’a kadar Spvgg Unterhaching’de başladım.Daha sonra U23 Fc Augsburg’a transfer oldu.2 sene U23’de oynadım.U23 Augsburg takımında oynarken Bayern Münih maçında beni Sivasspor ekibi izlemeye gelmişti.Maçtan sonra bana devre arası için protokol imzalattılar.Futbolcu olmam için ailem ve çok yakın arkadaşım Oğuzhan Güler elimden tuttu.
3- Aileni tanıyabilir miyiz? kaç kardeşsiniz? Baban ve annen ne ile meşgul? ve ailende senden başka futbolla ilgilenen var mı?
3 kardeşiz. Erkek kardeşim 1997 doğumlu.Küçük kız kardeşim 2000.Babam kağıt fabrikasında çalışıyor.Annem de devlette çalışıyor.Erkek kardeşim stoper U23 amatörde oynuyor.
4- Bugüne kadar seni en çok zorlayan oyuncu ya da oyuncular kimlerdi?
En çok zorlayan oyuncu Aatif Chahechouhe.
5- Beğendiğin ve beğenmediğin yönlerin var mı? Varsa neler?
Beğendiğim yönlerim çok disiplinliyim. Kafama bir şey koyduğum zaman sonunu getiririm. Beğenmediğim yönlerim çok sıcakkanlıyım kimseyi kıramıyorum ve yalan söyleyemiyorum.
6- Futbolcu olmasaydın ne olmak isterdin?
Futbolcu olmasaydım polis olmak isterdim.
7- Dünya’da örnek aldığın oyuncular var mı? Varsa kimler? İdolün var mı?
Örnek aldığım ve idolüm Cristiano Ronaldo ve Dani Alves.
8- Avrupa’da hangi takımlarda oynamak istersin?
Bayern Münih ve Real Madrid.
9- Boş zamanların nasıl geçiyor, boş zamanlarında neler yapıyorsun?
Boş zamanlarımda eşimle birlikte vakit geçiriyorum. Fitnessa gidiyoruz, yürüyüş yapıyoruz.
10- Hobilerin ve fobilerin neler?
Hobilerim genellikle futbol, tennis, basketbol. Fobim yok.
11- Yeni statlar hakkında neler söylersin?
Bizim ülkemize yeni stadlar çok güzel yakışır. İnşallah birgün Dünya Kupası’da bizim Türkiye’de olur.
12- Taraftlarla iletişimin nasıl?
Taraftarlarla aram iyi.
13- Takımda anlaştığın en iyi oyuncular kimler?
Burak Keskin ve Emre Balak ile aram çok iyi.
14- Futbol kariyerini nasıl planlıyorsun? Gelecekle ilgili hayallerin var mı? Nasıl hayaller kuruyorsun?
Kocaeli Birlikspor’da sözleşmem devam ediyor.1 yılım daha var. Kocaeli Birlikspor’da şampiyonluk yaşayıp bir üst lig de yine oynamak istiyorum. En büyük hayalim ilerde Milli takım da ay yıldızlı formayı giyip Galatasaray’da oynamak isterim.
Samimi röportajınız için teşekkür ederiz. Son olarak eklemek istediğiniz bir şey var mı? Simgedergi.com takipçilerine ne söylemek istersiniz?
Ben teşekkür ederim. Röportaj için Burak Alkan ve Furkan Alkan’a teşekkür ediyorum. Kolay gelsin.
RÖPORTAJ: BURAK ALKAN VE FURKAN ALKAN

 

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.