…SPOR…SPOR…SPOR…SPOR…SPOR…SPOR – ÖZEL RÖPORTAJ: YÜCEL YILDIRIM (YEŞİL BURSA)

ÖZEL RÖPORTAJ: YÜCEL YILDIRIM

(YEŞİL BURSA)

TFF 3.Lig ekiplerinden Yeşil Bursa’nın yeni transferi Yücel Yıldırım ile yaptığımız röportajımız sizlerle;

Yücel Yıldırım kimdir tanıyabilir miyiz? Nasıl bir çocukluk geçirdiniz?

Aslen Sivaslıyım. Kocaeli’nin Gebze ilçesinde doğdum ve orada yaşıyorum. Çocukluğum evin ilk çocuğu olduğum için çok güzel geçti diyebilirim. Aile içinde tüm ilgi bendeydi. Sokak kültürüyle büyüdüm diyebilirim.

Futbola ilginiz nasıl başladı? Profesyonelliğe ilk adımlarınızı nasıl attınız? Sizi kimler keşfetti?

Futbola olan ilgim ailemden geldi diyebilirim. Ailemdekilerinde futbol geçmişi var ama o zamanlar maddi olanaklardan ve şartlardan dolayı hiçbiri devam edememiş. İlk olarak okul takımıyla futbol yaşantım başladı. Katıldığım bir turnuvada şampiyon olduk ve hocam Evren Aydın sayesinde Çayırova Belediyespor kulübünde futbola başladım ve orada Erol Çaglin ve Selçuk Eleser hocalarımdan da eğitim aldım. Oradan Kartalspor’a transfer oldum. Özgür Zengin, İrfan Çetin, Serdal Meral, Haldun Yıldız hocalarımla çalıştım ve Gebzespor’a transfer oldum. Orada da Ensar Acar, Özer Sıtkı Özcan ve Evren Aydın hocalarımla çalıştım. Gebzespor’da profesyonel oldum. Şükrü Köksal ve Ali Nail Durmuş hocalarımla profesyonel olarak başladım ve onların sayesinde profesyonel hayatım ileriye doğru devam etti. Hepsinin üzerimde emekleri çoktur.

Ailenizi tanıyabilir miyiz? Kaç kardeşsiniz?  Babanız ve anneniz ne ile meşgul? Ve ailenizde sizden başka futbolla ilgilenen var mı?

Erkek kardeşim var adı Fırat Can 15 yaşında o da futbolla ilgileniyor. Aile apartmanında yaşadığımız için kuzenlerimi kardeşimden ayırmam. Babam Yüksel Yıldırım. İzolasyon işi yapıyor. Babam ve amcamlarla beraber yeni açtığımız iş yerimiz var izolasyon işi yapıyoruz. Annem Makbule Yıldırım ev hanımı… ev hanımı. Önceden d. Babam ve amcamlarla beraber yeni açtığımız iş yerimiz var izolasyon işi yapıyoruz. Annem Makbule Yıldırı Önceden dediğim gibi ailemin sayesinde futbolcu oldum bu konuma gelmem kolay olmadı onların emeği sayesinde buralara geldim.

Beğendiğiniz ve beğenmediğiniz yönleriniz var mı?

Beğendiğim yönüm iradeli oluşum hoşuma gidiyor. Beğenmediğim yönüm ise vicdanlı oluşum ve bunun kullanılmasını sevmiyorum hoşuma gitmiyor.

Dünya’da örnek aldığınız orta saha oyunları var mı?

Xavi, Emre Belözoğlu, Felipe Melo.

Avrupa’da hangi takımda oynamak istersiniz?

Barcelona’da oynamak isterim.

Boş zamanlarınızda neler yapıyorsunuz?

Boş zamanlarımda ailemle, kuzenlerimle ve arkadaşlarımla zaman geçiriyorum.

Hobileriniz ve fobileriniz neler?

Hobilerim yüzmek ve müzik dinlemek. Fobim ise yükseklik korkum var ve iğneden korkuyorum.

Yeni yapılan statlar hakkında ne söylemek istersiniz?

Statlar gerçekten çok iyi, kaliteli.

Taraftarlarla iletişiminiz nasıl?

Genelde taraftarlarla iletişimim iyidir. Sahada mücadelemizi veriyoruz. Beğenip, beğenmemek onların bileceği iş ama önemli olan benim için mücadele etmek.

Yeşil Bursa’ya transferiniz nasıl gerçekleşti?

Menajerimle iletişimim içinde olan kulübümle görüşmeler sonucunda transferim gerçekleşti. Buraya geldiğim için mutluyum.

Yeşil Bursa ile hedefleriniz var mı? Varsa neler?

Hedefim bir üst lige yükselmek. Takım olarak inşallah bunu başarırız.

Futbol kariyerinizi nasıl planlıyorsunuz? Gelecekle ilgili hayalleriniz var mı?

Üst liglerde futbol oynamak ve Milli takıma gitmek istediğimi söyleyebilirim. Her şey çalışmayla olur bununda farkındayım, hakkımızda hayırlısı olsun.

Son olarak eklemek istediğiniz bir şey var mı? Simgedergi.com takipçilerine ne söylemek istersiniz?

Bu röportaj için sizlere çok teşekkür ederim. Benimle bu röportajı yaptıkları için dergi çalışanlarına da teşekkür ederim. Simge dergi takipçilerine de sürekli dergiyi takip etmelerini tavsiye ederim. Çünkü çok samimiler…

RÖPORTAJ: BURAK ALKAN VE FURKAN ALKAN

 

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.